به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، طرح رسیدگی به سیمای پایانه های شهری با هدف رفع نواقص دیداری در دستور کار قرار گرفت و در دومین مرحله، پایانه گلشهر مورد بهسازی و تجهیز امکانات حمل و نقلی واقع شد.
شایان ذکر است با هدف رفاه شهروندان و مسافران ایستگاه مترو گلشهر، نواقص دیداری و کمبود امکانات در پایانه همجوار مترو (گلشهر) با همکاری شهرداری منطقه 5 و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج رفع شد.
پایانه ها عمدتا از منظر فنی و مهندسی مورد تامل بوده و تا حدودی می توان گفت که ابعاد اجتماعی و فرهنگی آن ها نیز با توجه به حضور افراد و اقشار مختلف در این مراکز موضوعی مهم در مناسبات اجتماعی است، بر این اساس رسیدگی به وضعیت کالبدی و بهسازی فضای آن مستقیما بر نوع فرهنگ آمد و شد در این مراکز اثرگذار است.
عزیز صدرنژاد، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج با یاد آوری اهمیت پایانه گلشهر گفت: با توجه به جمعیت 150 هزار نفری که روزانه از ایستگاه مترو گلشهر تردد می کنند و در نظر داشتن استفاده بخش قابل توجهی از این جمعیت، از پایانه همجوار ایستگاه مترو و دریافت خدمات حمل و نقل عمومی، ضرورت توجه به وضعیت این پایانه امری روشن است که بر همین مبنا سازمان بر آن شد تا با بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده در این پایانه ، سهم خود در ایجاد رفاه در این نقطه از شهر را ادا کند.
این مسئول اضافه کرد: 3 ایستگاه مکانیزه در داخل پایانه گلشهر جانمایی شد تا شهروندان زمان انتظار خود در روزهای سرد پیش رو را، در داخل این ایستگاه ها سپری کرده و از خدمات رفاهی آن بهره ببرند.
وی با اشاره به همکاری شهرداری منطقه 5 در اجرای این عملیات گفت: نازیبایی های موجود در پایانه گلشهر با همکاری شهرداری منطقه 5 رفع شده و مواردی همچون لکه گیری آسفالت، تخریب دیوارهایی با مناظر زننده و ایجاد فضای سبز در داخل پایانه انجام شد.
شایان ذکر است با هدف رفاه شهروندان و مسافران ایستگاه مترو گلشهر، نواقص دیداری و کمبود امکانات در پایانه همجوار مترو (گلشهر) با همکاری شهرداری منطقه 5 و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج رفع شد.
پایانه ها عمدتا از منظر فنی و مهندسی مورد تامل بوده و تا حدودی می توان گفت که ابعاد اجتماعی و فرهنگی آن ها نیز با توجه به حضور افراد و اقشار مختلف در این مراکز موضوعی مهم در مناسبات اجتماعی است، بر این اساس رسیدگی به وضعیت کالبدی و بهسازی فضای آن مستقیما بر نوع فرهنگ آمد و شد در این مراکز اثرگذار است.
عزیز صدرنژاد، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج با یاد آوری اهمیت پایانه گلشهر گفت: با توجه به جمعیت 150 هزار نفری که روزانه از ایستگاه مترو گلشهر تردد می کنند و در نظر داشتن استفاده بخش قابل توجهی از این جمعیت، از پایانه همجوار ایستگاه مترو و دریافت خدمات حمل و نقل عمومی، ضرورت توجه به وضعیت این پایانه امری روشن است که بر همین مبنا سازمان بر آن شد تا با بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده در این پایانه ، سهم خود در ایجاد رفاه در این نقطه از شهر را ادا کند.
این مسئول اضافه کرد: 3 ایستگاه مکانیزه در داخل پایانه گلشهر جانمایی شد تا شهروندان زمان انتظار خود در روزهای سرد پیش رو را، در داخل این ایستگاه ها سپری کرده و از خدمات رفاهی آن بهره ببرند.
وی با اشاره به همکاری شهرداری منطقه 5 در اجرای این عملیات گفت: نازیبایی های موجود در پایانه گلشهر با همکاری شهرداری منطقه 5 رفع شده و مواردی همچون لکه گیری آسفالت، تخریب دیوارهایی با مناظر زننده و ایجاد فضای سبز در داخل پایانه انجام شد.